UAB „D Group“: el. parduotuvės kūrimas ir konsultacijos sėkmingai prekybos plėtrai Europoje

UAB „D Group“: el. parduotuvės kūrimas ir konsultacijos sėkmingai prekybos plėtrai Europoje

Didžiausias kūdikių nešioklių ir hamakų platintojas Baltijos šalyse

UAB „D GROUP“ pradėjo savo veiklą 2007 metais ir specializuojasi kūdikių nešioklių bei hamakų srityse. Įmonė savo produkciją sėkmingai parduoda Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir kitose Europos šalyse. Tapusi daugelio pasaulinių prekių ženklų didmenininku ir platintoju, „D GROUP“ užsitarnavo rinkoje patikimo partnerio vardą. Prekių linijos pelnė daugybę apdovanojimų, o specializuota kūdikių nešioklių parduotuvė yra didžiausia Baltijos šalyse, užtikrinanti kokybę ir patikimumą savo klientams.

Labai džiaugiamės bendradarbiavimu ir esame dėkingi UAB „Remitalis“ už skiriamą laiką (ir analizei, ir vizijai nusistatyti). Žinių gausa, konsultavimas, užsidegimas problemų sprendimo ieškojime – tikrai stebina! Tikrai senokai neturėjome tokio gero sutarimo. Ačiū!

Poreikis atnaujinti el. prekybos platformą

Bendradarbiavimas prasidėjo, kai įmonė kreipėsi dėl el. parduotuvių tinklo kibernetinio saugumo užtikrinimo. Atlikus įvertinimą ir aptikus tam tikras saugumo spragas, specialistai sėkmingai pašalino rastas klaidas ir įdiegė papildomas saugumo priemones. Šis etapas ne tik padėjo sumažinti galimų neigiamų poveikių riziką, bet ir sudarė palankias sąlygas sklandžiam perėjimui prie būsimų el. parduotuvių platformos atnaujinimų.

Po situacijos įvertinimo ir konsultacijų su klientu, rekomendavome atnaujinti el. parduotuvių programinę įrangą. Tuo metu parduotuvės veikė naudojant Prestashop platformos 1.6 versiją, kuri pasižymėjo didelio pažeidžiamumo saugumo spraga, leidžiančia į svetainę įterpti kenkėjišką kodą. Versijos atnaujinimas yra esminis žingsnis, siekiant padidinti atsparumą kibernetiniams išpuoliams ir užtikrinti klientų duomenų saugumą.

Remiantis 2024 metų OWASP gairėmis, svarbiausios rizikos, susijusios su neatnaujintos ir nebepalaikomos programinės įrangos naudojimu, išlieka ypatingai aktualios. Atvirojo kodo sistemų pažeidžiamumai yra viešai registruojami ir prieinami, todėl potencialūs įsilaužėliai gali pasinaudoti šiais pažeidžiamumais. Tai tik dar labiau pabrėžia, kaip svarbu yra nuolat atnaujinti programinę įrangą, siekiant apsisaugoti nuo šių rizikų.

Taip pat svarbu paminėti, jog naujausia platformos versija suteikia patobulintą funkcionalumą, leidžiantį patogiau administruoti parduotuvę ir užtikrinti klientams geresnę apsipirkimo patirtį.

Multiparduotuvė - leidžia patogiai valdyti skirtingų rinkų užsakymus

Kuriant el. parduotuvę, svarbu atkreipti dėmesį į daugelį aspektų, kad galutinis rezultatas būtų funkcionalus, patrauklus ir saugus. Tai reikalauja kruopštaus planavimo ir sprendimų, todėl konsultacijų metu išsigryninome svarbius žingsnius, kad viziją paverstume realybe.

Vienas iš pagrindinių iššūkių buvo sukurti patogią sistemą skirtingų parduotuvių valdymui ir tuo pačiu optimizuoti serverio resursus bei išlaidas. Tai įgyvendinome pasitelkdami multiparduotuvės (angl. multistore) funkcija, kuri leido efektyviai spręsti šią problemą ir kartu panaudoti daugiakalbystės galimybes – lietuvių, anglų, lenkų, latvių ir estų kalbomis. Šis sprendimas suteikė centralizuotą būdą valdyti skirtingų rinkų parduotuves vienoje platformoje, užtikrinant sklandų užsakymų administravimą iš įvairių Europos šalių.

Dizainas turi būti patogus ir aiškus

Dizaino klausimais klientas turėjo aiškią viziją, kaip turėtų atrodyti el. parduotuvė. Pagrindinė siekiamybė buvo užtikrinti, kad dizainas būtų patogus ir lengvai suprantamas svetainės lankytojams.

Pasirinkus dizainą, papildomai sudarėme planuojamų pakeitimų ir patobulinimų sąrašą. Pavyzdžiui, vienas iš pakeitimų buvo susijęs su tuo, jog išskleidžiamojo meniu stulpeliai buvo per siauri, todėl tekstas atrodė susispaudęs ir nepatogiai skaitomas. Išplėtėme stulpelius, taip pagerindami prekių paieškos patogumą. Be to, įgyvendinome ir kitus pakeitimus, pavyzdžiui, pakeitėme gamintojų logotipų pateikimą, kad pirkėjai galėtų greitai ir aiškiai identifikuoti mėgstamas prekių linijas.

Sukūrėme atskirą modulį, leidžiantį prie prekės savybių pridėti papildomą aprašymą. Sprendimas padeda lankytojams geriau suprasti produktų specifikacijas ir lengviau priimti sprendimus.

Taip pat sukūrėme modulį, leidžiantį svetainės viršuje pateikti tekstą atskiroje juostoje. Pasak kliento, tai puikus įrankis informuoti svetainės lankytojus apie prekių pristatymo terminus ar svarbią naujieną.

Svarbu paminėti, jog visus dizaino tobulinimo darbus atlikome vaikinės (angl. child) temos pagalba. Šios funkcijos tikslas – užtikrinti saugų dizaino modifikacijų procesą, nesukeliant kliūčių tolimesniems atnaujinimams diegti. Ši praktika yra ypatingai svarbi, nes jos dėka galima išvengti situacijų, kai visi atlikti patobulinimai prarandami arba tampa nesuderinami su būsimais sistemos atnaujinimais.

Siekis išlaikyti lankytojų srautą

Padėjome atlikti senųjų parduotuvių nuorodų peradresavimą į naująją parduotuvę. Šis procesas yra svarbus, siekiant užtikrinti, kad visi puslapiai, kurie buvo indeksuoti Google paieškos sistemoje, išliktų veikiantys ir po parduotuvės atnaujinimo. Tai suteikė lankytojams patogumą, leidžiantį lengvai rasti norimas prekes ir išlaikyti buvusį srautą į naująją el. parduotuvę.

Prie viso to, sukūrėme modulį, kuris modifikavo nerasto puslapio klaidos (404) puslapį. Šis modulis, atsižvelgdamas į nuorodoje esančius raktažodžius, automatizuotai pateikia panašių prekių siūlymus. Tai padeda išlaikyti lankytojus net ir esant prekių pokyčiams, užtikrinant, kad jie rastų alternatyvas ir nenutrauktų apsipirkimo proceso.

UAB „D Group“: el. parduotuvės kūrimas ir konsultacijos sėkmingai prekybos plėtrai Europoje
Atraskite IT galimybes

Jau daugiau nei 20 metų specializuojamės IT paslaugų ir sprendimų srityje.